Ostatnia szansa na wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR w ramach konkursu „Cyfrowa Gmina”!
Z uwagi na niewykorzystane środki tj. 7 grantów od dnia 5 września do dnia
30 września br. przyjmowane będą zgłoszenia na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci i wnuków byłych pracowników PGR.
Osobami uprawnionymi do otrzymania wsparcia w postaci bezpłatnego sprzętu komputerowego (laptop wraz z ewentualnymi akcesoriami) są dzieci i wnuki byłych pracowników PGR, zamieszkujące gminę Będzin, będące uczniami szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Aby skorzystać z możliwości uzyskania bezpłatnego sprzętu komputerowego należy wypełnić formularz zgłoszeniowy (tj. oświadczenie – załącznik nr 7 bądź załącznik nr 8 w przypadku pełnoletnich uczniów, dostępne poniżej) oraz osobiście złożyć dokumenty do dnia 30.09.2022 r. w Wydziale Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych UM Będzin (ul. 11 Listopada 20, pok. 117), w godzinach pracy Urzędu. Wraz z formularzem zgłoszeniowym należy złożyć dokument potwierdzający fakt zatrudnienia w PGR członka rodziny wskazanego w formularzu. W przypadku braku ww. dokumentu potwierdzenie zatrudnienia można uzyskać we właściwym Oddziale Terenowym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR). Z Oddziałami Terenowymi KOWR można kontaktować się mailowo bądź telefonicznie, dane kontaktowe do właściwych oddziałów znajdują się na stronie
https://www.kowr.gov.pl/kontakt/ot.
UWAGA! Z uwagi na ograniczoną ilość przyznanych środków (7 grantów) decyduje kolejność zgłoszeń (data i godzina wpływu)! Dokumenty niekompletne oraz złożone w inny sposób niż wskazany nie będą rozpatrywane.
Komplet dokumentów obejmuje formularz zgłoszeniowy (tj. załącznik nr 7 bądź nr 8) oraz dokument potwierdzający fakt zatrudnienia w PGR członka rodziny wskazanego w formularzu. Dokumentem potwierdzającym fakt zatrudnienia może być świadectwo pracy, umowa o pracę, umowa cywilno-prawna, zaświadczenie/dokument wydany przez KOWR bądź inny dokument wydany przez PGR stanowiący o zatrudnieniu.
W przypadku pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym fundusze.zewnetrzne@um.bedzin.pl bądź pod numerem telefonu (32) 267-91-82.
Załącznik_nr_7_- Oświadczenie składane przez rodzica bądź opiekuna prawnego
Załącznik_nr_8_-_Oświadczenie_osoby_składającej_dokumenty_we_własnym_imieniu
Tel: (32) 267 – 77 – 58
Email: sekretariat@ckziu-bedzin.pl
adres do e-doręczeń:
AE:PL-11914-62866-CVSGF-18
ul. 11 Listopada 3
Będzin 42 – 500
Czyny od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 15.00
(sprawy uczniowskie od godziny 9:00)
Dokumenty szkoły
Zestaw podręczników
Do pobrania
Projekty UE
Deklaracja dostępności