Światowy Tydzień Przedsiębiorczości za nami

Realizacja projektu edukacyjnego „Lekcje z ZUS” dobiega końca

Konkurs Juvenes Translatores

Pomagamy!!!

Święto Niepodległości , czyli… „ miłość w czasach zarazy”

„Aktywna tablica” dla CKZiU!

Ważna informacja!

VI edycja projektu „KRÓLOWA DYNIA W KUCHNI 2020” zakończony

Ważna informacja!

Uczniowie CKZiU w Żywcu

Zarządzenia

Świątecznie – bez akademii… Dzień Edukacji Narodowej w CKZiU.

Dzień Edukacji Narodowej

Bieg dla Oliwki

Biegi przełajowe 2020

TECHNIK ORGANIZACJI TURYSTYKI

Technik organizacji turystyki ustala, koordynuje i nadzoruje realizację obsługi turystycznej, w celu uzyskania maksymalnych efektów finansowych i społecznych firmy, bada popyt oraz kreuje podaż usług turystycznych dla klientów krajowych i zagranicznych, współpracując z innymi uczestnikami rynku. Planuje trasy podróży i dokonuje rezerwacji w hotelach dla klientów; organizuje lub sprzedaje pełne grupowe wyjazdy służbowe lub urlopowe.

W zakresie hotelarstwa technik organizacji turystyki planuje, oferuje, koordynuje oraz wykonuje usługi hotelarskie, ustala zestaw oferowanych usług hotelarskich, sposób ich świadczenia oraz opracowuje politykę handlową, współpracuje z innymi instytucjami oferującymi usługi hotelarskie oraz zbiera opinie o preferencjach klientów, analizuje oferty konkurencji, obserwuje rynek hotelarski.

W zakresie gastronomii organizacji turystyki planuje produkcję i ustala asortyment potraw, dokonuje oceny jakości półproduktów i wyrobów gotowych, potraw i napojów, pod kątem ich zgodności z przepisami kulinarnymi, nadzoruje przebieg procesów technologicznych zgodnie z normami, obowiązującymi recepturami i wymogami sanitarnymi, prowadzi dokumentację dotyczącą rozliczeń produkcji gastronomicznej i kalkulację, obsługuje maszyny i urządzenia gastronomiczne, organizuje i nadzoruje obsługę konsumentów, pracę magazynu oraz organizuje i nadzoruje proces produkcyjny, często prowadzi własną placówkę gastronomiczną.

Kwalifikacje:

HGT.07. Przygotowanie imprez i usług turystycznych

HGT.08. Obsługa klienta oraz rozliczanie imprez i usług turystycznych

Podejmij naukę jeśli:

  • lubisz podróżować i odkrywać nowe zakątki Polski i świata
  • interesujesz się geografią
  • nauka języków obcych jest dla Ciebie przyjemnością
  • chcesz organizować imprezy turystyczne
  • chcesz obsługiwać klientów korzystających z usług turystycznych

W trakcie nauki poznasz:

  • organizowania działalności turystycznej
  • organizowania imprez i usług turystycznych
  • obsługiwania klientów korzystających z usług turystycznych
  • rozliczania imprez i usług turystycznych

Przedmioty zawodowe

  • organizacja imprez i usług turystycznych
  • podstawy działalności gospodarczej w turystyce
  • podstawy turystyki
  • marketing usług turystycznych
  • pracownia turystyki
  • geografia turystyczna
  • informacja turystyczna
  • obsługa informatyczna w turystyce
  • język obcy w turystyce

Praktyka zawodowa

  • biura podróży
  • obiekty noclegowe
  • placówki informacji turystycznej
  • obiekty turystyczno – gastronomiczne
  • jednostki obsługi ruchu turystycznego
  • placówki administracji rządowej i samorządowej
  • biura organizatorów kongresów i konferencji

Praca zawodowa

  • organizowanie działalności turystycznej
  • organizowanie imprez i usług turystycznych
  • obsługiwanie klientów korzystających z usług turystycznych
  • rozliczanie imprez i usług turystycznych
  • menedżer ds. jakości i standardów oprogramowania

Plan lekcji

ZOBACZ RÓWNIEŻ


Zobacz wszystkie

NASI PARTNERZY

CKZIU BĘDZIN

Tel: (32) 267 – 77 – 58
Email: sekretariat@ckziu-bedzin.pl

ul. 11-go Listopada 3
Będzin 42 – 500

 

SEKRETARIAT

Czyny od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 15.30

(sprawy uczniowskie od godziny 9:00)

 

© CKZIU 2020Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Projekt & Realizacja Strony internetowe Sosnowiec
Skip to content