Kompleks sportowy przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie oficjalnie otwarty

Potyczki językowe

Wernisaż wystawy „Najpiękniejsze zdjęcia polskie”

Półfinał XXV Olimpiady Techniki Samochodowej

XIV Szkolny Dzień Talentu

2 technik informatyk na prelekcji „Doświadczanie Annapurny. Himalaizm w wydaniu sportowym”

Tydzień matematyki

Konsultacje dla rodziców

Zawody powiatowe w piłce siatkowej chłopców pod patronatem Starosty Będzińskiego Sebastiana Szaleńca

Technik fotografii i multimediów – promocja

Samochodziarze – promocja!

XXI Wojewódzki Festiwal Piosenki Obcojęzycznej w Siewierzu

Powiatowe zawody w piłce siatkowej

Dni otwarte CKZiU

„Sekret” na deskach Teatru Dzieci Zagłębia

SZKOLNE KOŁO TEATRALNE

Spotkania członków koła teatralnego:
W zależności od potrzeb o godz. 15.00 po zajęciach lekcyjnych.

 

1.Cel główny:
• realizacja spektakli

2.Cele szczegółowe:

• nabywanie praktycznych umiejętności przez członków koła teatralnego (nauka dykcji, ruchu i
gestu scenicznego)
• rozwijanie zainteresowań
• wypracowanie umiejętności pracy w zespole
• wykazywanie się kreatywnością
• poszerzanie wiedzy na temat literatury
• poznawanie samego siebie
• rozwój emocjonalny
• wyrabianie umiejętności wywoływania emocji i radzenia sobie z nimi
• umacnianie poczucia własnej wartości
• rozwijanie wrażliwości estetycznej
• udział w życiu kulturalnym szkoły
• rozwijanie wrażliwości na piękno i bogactwo języka ojczystego
• kontrolowanie własnej wymowy
• przełamywanie nieśmiałości
• ćwiczenie pamięci.

3.Treści
A. Kształtowanie umiejętności wyrażania swoich nastrojów, przeżyć, emocji za pomocą słów, gestów,
mimiki. Metody:

• praca nad ćwiczeniem wyobraźni (scenki dramowe, gry integrujące grupę);
• ukierunkowanie twórczej aktywności, zdolności do improwizacji, uzewnętrzniania emocji,
budzenie wrażliwości estetycznej oraz rozwijanie indywidualnych uzdolnień;
• pobudzanie umiejętności aktorskich (ćwiczenie modulacji głosu, artykulacji, emisji głosu oraz
mimiki i gestu), recytatorskich (właściwe wymawianie głosek, odpowiednie tempo mowy,
ćwiczenie dykcji).

B. Praca z tekstem:

• wybór i analiza dzieła literackiego,
• wypowiedź uczniów na jego temat,
• czytanie z podziałem na role oraz przydział ról,
• uczenie się tekstu na pamięć.

C. Wdrażanie do współdziałania z innymi:

• kształtowanie wielokierunkowej komunikacji,
• doskonalenie umiejętności prezentowania własnego punktu widzenia,
• tworzenie scenografii,
• rozwijanie poczucia odpowiedzialności,
• przygotowanie części muzycznej przedstawienia,
• przygotowanie ogłoszeń (zawiadomień, plakatów) na temat przedstawienia,
• doskonalenie umiejętności wspólnego przeżywania osiągnięć kolegów i koleżanek.

D. Przewidywane efekty podjętych działań:

• uczeń chętnie uczestniczy w zajęciach
• zna swoje mocne i słabe strony oraz pracuje nad słabymi
• ma poczucie własnej wartości radzi sobie z nieśmiałością i tremą),
• potrafi być odpowiedzialny za wspólne przedsięwzięcia
• umie wyrażać emocje w sposób werbalny i niewerbalny
• poprawnie posługuje się językiem polskim
• rozwiązuje w sposób twórczy.

E. Procedury osiągania celów:

• doświadczenia poszukujące
• metoda inscenizacji
• drama.

NASI PARTNERZY

CKZIU BĘDZIN

Tel: (32) 267 – 77 – 58
Email: sekretariat@ckziu-bedzin.pl

adres do e-doręczeń:
AE:PL-11914-62866-CVSGF-18

ul. 11 Listopada 3
Będzin 42 – 500

 

SEKRETARIAT

Czyny od poniedziałku do piątku
w godzinach od 8.00 do 15.00

(sprawy uczniowskie od godziny 9:00)

 

© CKZIU 2020Wszelkie Prawa Zastrzeżone
Projekt & Realizacja Strony internetowe Sosnowiec
Skip to content